tisdag 16 juni 2015

Nytt och åter i lager.

Lådan med varor som kom häromdagen är uppackad. 
Jag har börjat lägga in produkterna i nätbutiken.

Som vanligt kan du hitta nyheter under rubriken Senaste nytt, klicka här. 
Varor som kommit åter i lager hittar du under rubriken Återinkommet, klicka här.
Nytt är också att jag försöker lägga de senast inkomna varorna på förstasidan.

Skala Minimal har öppet hela sommaren.
Det går att lägga ordrar i nätbutiken dygnet runt.
Vill du besöka oss är det öppet tisdagar kl 11-13 eller efter överenskommelse.

Småmolningt ca 18 grader i Stockholm just nu.

/Agneta





1 kommentar:

  1. Oh jag vill ha allt allt....så mkt fina saker. Återkommer med beställning med lite av varje som jag kan syssla med under mannens semester då vi är fem veckor på landet. Blir det dåligt väder måste jag ju bara ha ngt att göra.....
    Trevlig midsommar.

    SvaraRadera