lördag 4 mars 2017

Vilken härlig vecka

Måndag.
Packade ordrar och åkte till posten med dem.
Plockade ordning lite i butiken inför öppningen.


Det mesta var iordning redan förra veckan.

Tisdag.
Var i butiken och packade ihop de ordrar som kommit.
Öppnade vid 11. Det kom lagom med besökare.
Roligt också att flera av mina butiksgrannar kom och önskade mig välkommen.
Det kom blommor, många blommor.

Hade inte tillräckligt med vaser så
dessa hamnade i en hink.

Den här och några buketter till fick vaser.
Sen var det några som var smarta och kom med blommor i kruka.
Missade helt att fotografera.

Tack alla ni som kom, tack för alla blommor. 
Malmköping känns helt rätt, trivs redan här.

Nu är butiken öppnad.
Öppet tisdagar kl 11-14 eller efter ök.
Så småningom kommer det en skylt på dörren så ni som passerar ser om det är öppet eller stängt.
Det kan hända att jag spontanöppnar ibland.

Onsdag.
Det kom varuleverans

De här lådorna ska packas upp

De här också
En del nyheter måste fotograferas innan de kommer i nätbutiken.

Torsdag.
Hade besök från en tidning som intervjuade mig.
De tog massor av bilder, även en filmad intervju.
Vi får se vad det blir av det.
Återkommer när det publiceras.

Det kom en låda till som ska packas upp.
Tittar man in i lagret finns det ännu fler lådor att packa upp.

Jag försöker lägga in varor i nätbutiken varje dag.
Här hittar du nyheter under mars
Här hittet du åter i lager under mars
Som vanligt finns det senast inkomna på förstasidan en stund, HÄR

Plockade även ordrar och packade.

Fredag.
Packade ordrar, skrev etiketter och åkte till posten.


En bra vecka, förutom att jag var förkyld, med det går över.

Lite snö på marken och plusgrader i Malmköping.
/Agneta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar